Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
PO - PÁ (8:00 - 14:00)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 500 Kč a máte dopravu ZDARMA
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme maximálně 1x za měsíc.

 

Přidejte se k nám:

Chcete vidět ukázky práce s našimi produkty? Chcete mít přehled o novinkách a aktuálních slevách? Přidejte se k našim fanouškům na sociálních sítích.

  1. Úvod
  2. INFORMACE O NÁKUPU
  3. Vrácení zboží, reklamace
Vrácení zboží do 14 dnů bez udání důvodu

Vrácení zboží do 14 dnů bez udání důvodů

(zkrácená verze z obchodních podmínek - ods. 5. Podmínky vrácení zboží a záruka na vrácení peněz)

Máte možnost do 14 dnů od nákupu odstoupit od kupní smlouvy a vrátit zboží bez udání důvodu. Zboží je kupující povinen vrátit úplné, nepoškozené, čisté, a je-li to možné včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal. Zboží, které spotřebitel již použil z hygienických důvodů není možné vrátit.

Pro odstoupení je nutné společně se zbožím vyplnit a poslat Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy ze strany spotřebitele do 14 dnů bez udání důvodu (dle § 1820 NOZ a nařízení vlády č. 363/2013 Sb.)

Zde ke stažení:

ve formátu word

ve formátu pdf

Zboží společně s formulářem zašlete pouze na tuto adresu:

Lucie Vašutová, Hrabství 94, 74741, Skřipov-Hrabství

Nezasílejte na dobírku. Pokud volíte Českou poštu, pak prosíme volte doručení v dopoledních hodinách. 

 

Reklamační řád

Tento reklamační řád se vztahuje na prodej zboží firmy Diamondnails, Lucie Vašutová, se sídlem nám. Družby 1211/6, Ostrava-Poruba, 70800 (dále jako „prodávající“). Zboží společně s dokladem o nákupu a formulářem pro uplatnění reklamace zašlete pouze na tuto adresu: Lucie Vašutová, Hrabství 94, 74741, Skřipov

Nezasílejte na dobírku. Pokud volíte Českou poštu, pak prosíme volte doručení v dopoledních hodinách. 

Formulář pro uplatnění reklamace ke stažení v pdf



1. Záruka za jakost
1.1 Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal:

1.1.1 má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání takové vlastnosti, pak takové, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy prodávajícího a/nebo výrobce;

1.1.2 se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá;

1.1.3 je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti;

1.1.4 vyhovuje věc požadavkům právních předpisů.

1.2 Kupující je povinen při osobním převzetí od prodávajícího zkontrolovat přebírané zboží, jeho úplnost a nepoškozenost obalů.

1.3 Kupující je povinen při převzetí od přepravce řádně zkontrolovat stav přebíraného zboží, jeho úplnost a nepoškozenost obalů podle přepravního listu.

2 Způsob uplatnění reklamace

2.1 Práva kupujícího z vadného plnění (dále jako „reklamace“) musí být uplatněna v souladu s tímto reklamačním řádem

2.2 Kupující má právo uplatnit reklamaci u prodávajícího, a to v kterékoliv jeho provozovně, nebo má právo doručit zboží na adresu provozovny, kde bude zboží přijato k reklamaci

2.3 Prodávající je povinen zabezpečit přítomnost pracovníka pověřeného přijímat reklamace po celou provozní
dobu.

2.4 Kupující má právo uplatnit reklamaci u osoby, která je k tomu určena v příslušném záručním listě a/nebo v přislušném daňovém dokladu, je-li určená osoba v místě prodávajícího nebo v místě kupujícímu bližším.

2.5 Kupující je povinen při reklamaci doložit datum koupě daného zboží, a to zejména předložením příslušného daňového dokladu a/nebo záručního listu, popř. jiným věrohodným způsobem.


2.6 Kupující nemá právo uplatnit reklamaci na vadu, která byla vytýkána již v minulosti, pokud na ni byla poskytnuta přiměřená sleva z kupní ceny daného zboží.

3 Lhůty pro uplatnění a vyřízení reklamace

3.1 Poskytl-li prodávající nad rámec zákonných povinností (zejména zákonné lhůty) záruku za jakost, její uplatnění se řídí tímto reklamačním řádem, pokud záruční list nebo smlouva nestanoví jinak.

3.2 Lhůta pro uplatnění reklamace začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím, který je uveden v daňovém dokladu nebo na záručním listě či jiném takovém dokumentu.

3.3 Zaruční lhůta pro činí pro nové zboží 24 měsíců. Prodávající poskytuje záruku kupujícímu, který není spotřebitelem (tj. pro podnikatele) - 12 měsíců.

3.4 U spotřebního zboží je kupující oprávněn uplatnit právo z vad pouze do data vyznačeného na obalu takového zboží, je-li tato lhůta kratší než lhůta uvedená v odst. 3.3 tohoto reklamačního řádu.

3.5 Kupující je povinen reklamovat zboží bez zbytečného odkladu poté, co zjistí, že je na zboží vada. Prodávající neodpovídá za  zvětšení rozsahu poškození, pokud kupující zboží užívá, ačkoliv o vadě ví.

3.6 Reklamuje-li kupující zboží oprávněně, neběží lhůta pro reklamaci po dobu, po kterou je zboží v opravě, a kupující jej nemůže užívat

3.7 Prodávající je povinen vydat kupujícímu písemné potvrzení o přijetí reklamace ihned, nejpozději do 3 pracovních dní. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Prodávající vždy doloží reklamační protokol a v případě opravy zboží, nebo výměny zboží za nové odešle na vlastní náklady zboží kupujícímu. Kupující je povinnen zboží od prodávajícího převzít. 

 
3.8 Je-li reklamace uznána za oprávněnou, má kupující právo na úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním reklamace


3.9 V případě vyřešení reklamace výměnou zboží neběží nová lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění, ale pokračuje běh lhůty reklamovaného zboží


4 Výjimky z odpovědnosti za vady

4.1 Prodávající neodpovídá za vady zboží v následujících případech:

4.1.1 je-li vada na zboží v době převzetí a pro takovou vadu je sjednána sleva z kupní ceny; 

4.1.2 je způsobena kupujícím a vznikla nesprávným užíváním, skladováním, nesprávnou údržbou, zásahem kupujícího či mechanickým poškozením zboží;

4.1.3 vada na zboží vznikla opotřebením způsobeným obvyklým užíváním nebo vyplývá-li to z povahy věci;

4.1.4 jde-li o zboží použité a vada odpovídá míře používání nebo opotřebení, které mělo zboží v době převzetí zboží kupujícím;

4.1.5 mechanické poškození zboží;

4.1.6 vada vznikla neodbornou instalací, zacházením, obsluhou nebo zanedbáním péče o zboží;

4.1.7 provedení nekvalifikovaného zásahu

4.1.8 používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které je prodejcem nebo výrobcem určeno;

4.1.9. poškození v důsledku vyšší moci

4.2. V případě neoprávněné reklamace a současně odstranitelné vadě (např. vad vzniklých běžným používáním) může být kupující informován o výši předpokládaných nákladů potřebných pro odstranění závady. Po odsouhlasení maximální výše pro odstranění závady ze strany kupujícího bude prodávajícím vada odstraněna. Kupujícímu budou vyfakturovány skutečně vynaložené náklady. Náklady však nesmí přesáhnout původně odsouhlasenou výši pro odstranění závady.

 

5. Závěrečná ustanovení

Ve vztahu ke splnění povinnosti dle §14 zákona č.634/1992 Sb. prodávající informuje kupujícího o možnosti využít pro případné mimosoudní řešení spotřebitelských sporů Českou obchodní inspekcí, jež je notifikovaným subjektem mimosoudních řešení spotřebitelských sporů vedených na seznamu Evropské komise.

Platnost od 1,1,2019

 

 

Upozornění:

1. Upozorňujeme zákazníky, že nabízené zboží je určené výhradně na umělé nehty (gelové, akrylové, gel lak) a není určeno pro kontakt s pokožkou (tedy neslouží ke kosmetickým účelům). Dále zdůrazňujeme, že zboží je určeno pro profesionální použití. Tyto produkty vyžadují znalosti a zkušenosti v oboru manikúry a pedikúry, či živnostenský list, nebo speciální školení. Prodávající tedy nenese žádnou odpovědnost za domnělé vady produktů způsobené nesprávnou aplikaci a postupem.

2. Prodávající upozorňuje kupujícího, že může dojít k rozdílu mezi barevnými odstíny zboží umístěného na webových stránkách a barevnými odstíny dodaného zboží, a to z důvodu odlišné reprodukce barev na počítači kupujícího (doporučujeme kupujícímu správně kalibrovat monitor). Na mobilních zařízeních a tabletech jsou barevné rozdíly velmi výrazné! . Kupující je o této skutečnosti náležitě informován a tudíž neneseme žádnou odpovědnost za reklamace ohledně nevyhovujícího odstínu.

Novinky z našeho blogu

Jak odstranit gel lak?
14.08.2021
Jak odstranit gel lak?
Nevíte si rady jak odstranit z nehtu gel lak? Nabídneme vám několik způsobů a vy si vyberete ten nejvhodnější právě pro vás :-) číst celé
UV LAMPA NA NEHTY - vše, co o ní potřebujete vědět
29.07.2021
UV LAMPA NA NEHTY - vše, co o ní potřebujete vědět
Chystáte se začít s gelovými nehty, případně gel lakem či poly gelem a nevíte jakou lampu zvolit? Připravili jsme si pro vás malý návod, jak a podle č... číst celé
Jsou lepší tipy nebo šablonky?
25.07.2021
Jsou lepší tipy nebo šablonky?
Chystáte se začít s gelovými nehty, ale nevíte, zda používat papírové šablony či tipy? Pomůžeme vám trošku se v téhle problematice zorientovat. číst celé
Jak na 3D zdobení pomocí poly gelu
19.07.2021
Jak na 3D zdobení pomocí poly gelu
Milujete práci s poly gelem? Přejete si krásné moderní nehty? Pak pro vás máme tip na 3D zdobení pomocí silikonových obtiskávacích forem, polygelů a p... číst celé

Proč nakupovat u nás

Všechny produkty máme skladem

Dárek ZDARMA ke každé objednávce

Doprava ZDARMA od 1 500,- Kč

Rychlé vyřízení objednávky

Poradíme Vám

Věrnostní program Diamondnails Věrnostní program

 

Pohodlná platba


 

Máte dotaz?

Neváhejte nás kontaktovat

+420 732 203 815

        PO-PÁ, 8:00 - 14:00

info@diamondnails.cz

        odpovídáme zpravidla do 4 hodin

 

Diamondnails 2019
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz